content marketing

Τα 3 βασικά στοιχεία για να το δημιουργήσεις

Μπορεί να είναι λίγο άβολο για κάποιον να το πει, αλλά όταν ένα site έχει ραγδαία πτώση στις μηχανές αναζήτησης, ή δεν δεσμεύεται με τους επισκέπτες του, ή δεν πείθει τους επισκέπτες του να αφήσουν το email τους, ένας είναι ο πραγματικός λόγος.

Το περιεχόμενο του site είναι αίσχος.

Ξέρω ότι ακούγετε οδυνηρό, αλλά κάθε ιδιοκτήτης site πιστεύει ότι μπορεί να δημιουργεί ποιοτικό περιεχόμενο μόνο και μόνο επειδή είναι μοναδικό.

Στη πραγματικότητα όμως το περιεχόμενό του δεν έχει ζωή, δεν έχει προσωπικότητα, δεν έχει αξία για τον αναγνώστη, δεν είναι ψυχαγωγικό και έχει κακό τίτλο.

Αυτό δεν είναι ποιοτικό περιεχόμενο.

Ψάχνοντας στο διαδίκτυο θα βρείτε πολλές συμβουλές για να δημιουργήσετε ποιοτικό περιεχόμενο. Βγάζοντας όμως και τα δικά σας συμπεράσματα πιθανότατα θα καταλήξετε και εσείς στα 3 βασικότερα στοιχεία για τη δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου.

  • 1
  • 2

We use cookies to improve our website and your experience when using it. Cookies used for the essential operation of this site have already been set. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive Module Information