6 συμβουλές για να προωθήσεις την επιχείρησή σου, στο Instagram, τα Χριστούγεννα

Έχεις την επιχείρηση σου στο Instagram;
Αν όχι, πολύ κακός! Ειδικά τώρα που ενσωμάτωσε και πρόγραμμα διαφήμισης.

Το instagram είναι πολύ ανεβασμένο το τελευταίο διάστημα, σαν κοινωνικό δίκτυο, κα με την ενσωμάτωση των διαφημίσεων προβλέπεται να φέρει μεγάλο push στις επιχειρήσεις που θα το χρησιμοποιήσουν σωστά.

Υπάρχουν μερικές απλές τακτικές που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να τραβήξεις την προσοχή και να αυξήσεις την αλληλεπίδραση μεταξύ της επιχείρησης σου και των υποψήφιων πελατών τη Χριστουγεννιάτικη περίοδο.

Σε αυτό το άρθρο λοιπόν θα μάθεις έξι απλές τεχνικές που θα σε βοηθήσουν να προωθήσεις την επιχείρησή σου, την περίοδο των Χριστουγέννων (και όχι μόνο).

1. Ζήτησε από τους ακόλουθούς σου να διαλέξουν το αγαπημένο τους…

Είναι γενικά γνωστό ότι το να κάνεις ερωτήματα στα κοινωνικά δίκτυα, αυξάνει την αλληλεπίδραση. Αυτή τη περίοδο λοιπόν μπορείς να πας ένα βήμα παρακάτω και να ζητήσεις από τους ακόλουθούς σου να διαλέξουν, “Τι από από τα δύο…”

Τοποθέτησε δύο παρόμοια προϊόντα, το ένα δίπλα στο άλλο, σε μια φωτογραφία και ρώτησε τους χρήστες ποιο από τα δύο προτιμούν.

instagramtips1

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις διάφορες εφαρμογές και εργαλεία, όπως το Layout from Instagram, για να μπορέσεις πιο εύκολα και γρήγορα να ενώσεις 2 ή περισσότερες φωτογραφίες σε μία, ούτος ώστε να την δημοσιεύσεις.

2. Συνεργάσου με κάποιον “σκοπό”

Το να προσφέρεις κάτι πίσω είναι πάντα καλό και για την κοινότητα των χρηστών σου αλλά και για την επωνυμία της επιχείρησης, ειδικά όταν αυτό συμβαίνει τη περίοδο των Χριστουγέννων, που όλοι είναι πιο ευσυγκίνητοι. Έχοντας λοιπόν ένα στόχο “φιλανθρωπίας”, όχι μόνο θα κινήσεις τα βλέμματα πολλών χρηστών, αλλά πιθανότατά θα τους κινητοποιήσεις και θα συμμετέχουν και ίδιοι στην προσπάθειά σου.
Πολλές επιχειρήσεις μαζεύουν χρήματα για φαγητό ή παιχνίδια και τα παρέχουν με την μορφή φιλανθρωπίας. Υπάρχουν άλλες επιχειρήσεις οι οποίες διαθέτουν κάποια προϊόντα προς πώληση με σκοπό να μαζευτεί ένα ποσό για φιλανθρωπία. Άλλος ένας τρόπος είναι η δημιουργία κάποιου event, με σκοπό να μαζευτούν χρήματα ή προϊόντα.

instagramtips2

Δεν έχει σημασία τι σκοπό ή φιλανθρωπία θα διαλέξεις, η υποστήριξη ενός τέτοιου γεγονότος θα έχει τεράστιο αντίκτυπο για την επωνυμία της επιχείρησης σου.

instagramtips3

3. Δημιούργησε εποχιακό περιεχόμενο από τους ακόλουθούς σου.

Το περιεχόμενο που έρχεται από τον χρήστη, σου προσφέρει δύο οφέλη. Αυξάνει την αλληλεπίδραση των χρηστών, ενώ παράλληλα χτίζει εμπιστοσύνη με το κοινό. Επίσης το να δραστηριοποιήσεις τους πελάτες σου να δημιουργήσουν το περιεχόμενο, έχει μηδενικό κόστος για την επιχείρηση σου.
Για παράδειγμα, τα Starbucks, τα οποία πάνε πολύ καλά με το Instagram marketing. Καταφέρνουν να δημιουργούν τεράστια αλληλεπίδραση με το να κοινοποιούν το περιεχόμενο των πελατών τους. Έχουν δημιουργήσει ένα επετειακό κόκκινο ποτηράκι για το καφέ, και ζητάνε από τους χρήστες, να δημοσιεύσουν φωτογραφίες, για το πως γιορτάζουν την επιστροφή του κοκκινου ποτηρακίου 😛 και να χρησιμοποιήσουν το hashtag #RedCupContest. Το βραβείο για το νικητή της καλύτερης φωτογραφίας, είναι μία Gift Card για τα Starbucks. Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός συγκεντρώνει χιλιάδες περιεχόμενο κάθε χρόνο.

instagramtips4

Ενθάρρυνε το κοινό σου στο Instagram να δημιουργήσει και δημοσιεύσει ένα περιεχόμενο με Χριστουγεννιάτικο θέμα και ζήτα τους να χρησιμοποιήσουν ένα συγκεκριμένο hashtag. Να υπολογίσεις βέβαια ότι πρέπει να προσφέρεις μία επιβράβευση, είτε τρέχεις έναν επίσημο διαγωνισμό είτε όχι.
Υπάρχει μία πολύ ωραία υπηρεσία, το Iconosquare που μπορεί να σε βοηθήσει να τρέξεις ένα διαγωνισμό, επιτρέποντάς σου να τον προγραμματίσεις και να τον παρακολουθήσεις.
Μην ξεχάσεις να ενθαρίνεις τους χρήστες να χρησιμοποιήσουν το σχετικό hashtag που έχεις δημιουργήσει, για να μπορείς να παρακολουθείς το διαγωνισμό. Χρησιμοποίησε το εργαλείο Gramfeed, για να σε βοηθήσει να ταξινομήσεις το περιεχόμενο του Instagram γρήγορα. Το Gramfeed σου επιτρέπει να αναζητήσεις ένα συγκεκριμένο θέμα ή hashtag ή ακόμα συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά και την ώρα της δημοσίευσης.

instagramtips5

Σε περίπτωση που το περιεχόμενο που βρίσκεις δεν λαμβάνει μέρος στο διαγωνισμό άλλα παρόλα αυτά θέλεις να το κοινοποιήσεις, σιγουρέψου ότι παίρνεις την άδεια του χρήστη, αφήνοντας ένα σχόλιο στη δημοσίευση.

4. Πρότεινε συμπληρωματικά προϊόντα

Πάρα πολλοί πωλητές εκπαιδεύονται να παρουσιάζουν στους πελάτες εκτός από τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν, και άλλα προϊόντα συμπληρωματικά. Αυτή η τεχνική δουλεύει το ίδιο αποτελεσματικά τόσο στη προσωπική επικοινωνία όσο και μέσω του instagram

Πρότεινε ένα ωραίο συνδυασμό προϊόντων, σε μια δημοσίευση στο Instagram. Με αυτό τον τρόπο μπορείς να κάνεις πιο δυναμική τη φωτογραφία.
Δείχνοντας το δεύτερο προϊόν στην ίδια φωτογραφία, όχι μόνο αυξάνεις τις πιθανότητες μιας μεγαλύτερης πώλησης, αλλά κάνεις και το κεντρικό προϊόν να δείχνει πιο δελεαστικό.

instagramtips101

Στις εορταστικές περιόδους, που οι πελάτες ψάχνουν για δώρα και είναι σε διάθεση να ξοδέψουν, είναι πιο εύκολο να το κάνουν σε συνδυασμό προϊόντων.

5. Τόνισε τα εορταστικά προϊόντα και τις εκπτώσεις της περιόδου

Όσο διασκεδαστική και αν είναι αυτή η περίοδος για πολλούς, άλλο τόσο είναι και το ίδιο ακριβή με τον υπόλοιπο χρόνο. Για αυτό το λόγο η προσοχή όλων είναι στραμμένη προς τη καλύτερη προσφορά.

instagramtips6

Για να πετύχεις μεγαλύτερες μετατροπές και να αυξήσεις τις πωλήσεις σου ή ακόμα να ωθήσεις το πελάτη στην αγορά, χρησιμοποίησε μία υψηλής ποιότητας φωτογραφία του προϊόντος που να δείχνει τη πώληση, τη προσφορά ή και το δώρο. Πρόσθεσε και μία περιγραφή που να περιέχει κάποιο κουπόνι προσφοράς ή εξήγησε στο πελάτη που θα βρει τη συγκεκριμένη προσφορά.

Με πάρα πολλούς χρήστες να είναι σε διάθεση να ξοδέψουν τη περίοδο των Χριστουγέννων, το Instagram τους δίνει το λόγο για να το κάνουν.

6. Τρέξε μια διαφημιστική καμπάνια στο Instagram

Οι διαφημίσεις στο Instagram ήρθαν ακριβώς στη κατάλληλη στιγμή, για τη περίοδο των Χριστουγέννων. Όσο οι οθόνες των χρηστών γεμίζουν με εορταστικές φωτογραφίες, θα είναι πιο δύσκολο να ξεχωρίσουν τα δικά σου post, ιδικά όταν προσπαθείς να συνδεθείς και με νέους χρήστες.

Το Instagram εμφανίζεται σε αυτό το κύκλο της ζωής του σαν μία δυνατή πλατφόρμα διαφήμισης, το ίδιο δυνατή και με την είδη επιτυχημένη πλατφόρμα διαφήμισης του Facebook, αφού οι δύο τους συνεργάζονται.

instagramtips7

Στο Instagram μπορείς να χρησιμοποιήσεις διαφημίσεις τύπου Carous{jcomments on}el ή ακόμα και Video.
Οι διαφημίσεις τύπου Carousel σου επιτρέπουν να χρησιμοποιήσεις παραπάνω από μία φωτογραφία (συνήθως προϊόντα) δείχνοντας έτσι στο πελάτη τις διαφορετικές επιλογές που μπορεί να έχει με το προϊόν.
Για το video νομίζω δεν χρειάζεται να αναφέρω κάτι. Τα video κάνουν τα social media να τρελαίνονται.

instagramtips8

Όλοι οι τύποι διαφημίσεων μπορούν να πάνε καλά στο Instagram. Οι δύο παραπάνω όμως μπορούν να σε βοηθήσουν να ξεχωρίσεις τη περίοδο των Χριστουγέννων.

Συμπέρασμα

Η εορταστική περίοδο κανονικά ξεκινάει νωρίς. Παρόλα αυτά έχεις ακόμα το χρόνο να αντιμετωπίσεις τον ανταγωνισμό και να προσελκύσεις το στοχευμένο σου κοινό.
Αν ακολουθήσεις αυτές τις έξι συμβουλές είναι σίγουρο ότι το περιεχόμενό σου θα μπορέσει να ξεχωρίσει την εορταστική περίοδο.

Να θυμάσαι ότι, είναι πάρα πολύ σημαντικό να κάνεις καλή χρήση hashtags και να επιλέξεις ενδιαφέρουσες εικόνες που ο χρήστης θέλει να δει.

Πες μου τι πιστεύεις για τις παραπάνω τεχνικές; Έχεις δοκιμάσει κάποια άλλη τεχνική marketing για το instagram; Τι στρατηγική σκοπεύεις να ακολουθήσεις την εορταστική περίοδο;