Ποιοτικό Περιεχόμενο: Τα 3 βασικά στοιχεία για να το δημιουργήσεις

Μπορεί να είναι λίγο άβολο για κάποιον να το πει, αλλά όταν ένα site έχει ραγδαία πτώση στις μηχανές αναζήτησης, ή δεν δεσμεύεται με τους επισκέπτες του, ή δεν πείθει τους επισκέπτες του να αφήσουν το email τους, ένας είναι ο πραγματικός λόγος.

Το περιεχόμενο του site είναι αίσχος.

Ξέρω ότι ακούγετε οδυνηρό, αλλά κάθε ιδιοκτήτης site πιστεύει ότι μπορεί να δημιουργεί ποιοτικό περιεχόμενο μόνο και μόνο επειδή είναι μοναδικό.

Στη πραγματικότητα όμως το περιεχόμενό του δεν έχει ζωή, δεν έχει προσωπικότητα, δεν έχει αξία για τον αναγνώστη, δεν είναι ψυχαγωγικό και έχει κακό τίτλο.

Αυτό δεν είναι ποιοτικό περιεχόμενο.

Ψάχνοντας στο διαδίκτυο θα βρείτε πολλές συμβουλές για να δημιουργήσετε ποιοτικό περιεχόμενο. Βγάζοντας όμως και τα δικά σας συμπεράσματα πιθανότατα θα καταλήξετε και εσείς στα 3 βασικότερα στοιχεία για τη δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου.

1. Χρησιμότητα περιεχομένου

Το περιεχόμενο σε ένα site, πολλές φορές καλείτε να δώσει λύσεις σε προβλήματα του αναγνώστη. Γι’ αυτό και πολλά άρθρα ξεκινάνε με τις λέξεις “Πως να…” (“How to…”) και μετά απλά χρειάζεται έναν έξυπνο τρόπο για να ολοκληρωθεί ο τίτλος.

Το χρήσιμο περιεχόμενο είναι ταυτόχρονα και φιλικό ως προς τον αναγνώστη. Πάρτε μια ιδέα από ένα tutorial, 8 τρόπους για να αποκτήσετε περισσότερους αναγνώστες.

2. Ενδιαφέρον περιεχόμενο

Το καλό περιεχόμενο έχει προσωπικότητα, έχει στυλ, και σε μετατρέπει σε authority.

Το καλό περιεχόμενο μπορεί να είναι αστείο, δογματικό, γοητευτικό, ή ενθουσιώδη. Αλλά ποτέ δεν πρέπει να είναι ξηρό ή ήπιο. Αν ο αναγνώστης θέλει να διαβάσει γεγονότα, τότε θα πάει στο Wikipedia. Όταν όμως θέλει μια πιο ενδιαφέρουσα άποψη, τότε εσείς μπορείτε να είστε ένα βήμα μπροστά. Αν θέλετε να πετύχει, θα πρέπει να θεωρήσετε τον εαυτό σας συγγραφέα, χωρίς όμως να υπερβάλλετε στην έκφρασή σας. Αν προσπαθήσετε να ακούγεστε σαν επαγγελματίες ή προσπαθείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο που να μοιάζει με εταιρίας, τότε καλά θα κάνετε να το σταματήσετε. Κινήστε προς τη λάθος κατεύθυνση. Το περιεχόμενό σας πρέπει να δείχνει φιλικό και προσωπικό.

3. Η κοινοποίηση του περιεχομένου είναι η επιβράβευση του αναγνώστη

Όταν στέλνεις email, όταν γράφεις ένα άρθρο σε blog, όταν δημιουργείς white papers, ή βίντεο ή οτιδήποτε είναι χρήσιμο και έχει αξία, τότε αυτό το περιεχόμενο επιβραβεύει τον αναγνώστη.
Μιλάω για το περιεχόμενο που ο αναγνώστης νιώθει την ανάγκη να το κοινοποιήσει, γιατί πολύ απλά το περιεχόμενο είναι πολύ καλό για να μην το κάνει.

Βάλε το εαυτό σου στη θέση του επισκέπτη σου και αναρωτήσου,

είναι το περιεχόμενο που δημιουργείς επιβράβευση;
σε φέρνει λίγο πιο κοντά στους στόχους σου;
είναι διασκεδαστικό;
είναι ενδιαφέρον;
το περιβάλλον της σελίδας είναι φιλικό προς τον χρήστη;
το περιεχόμενο είναι προσβάσιμο από όλες τις συσκευές;

Όταν λοιπόν το περιεχόμενο πληρεί αυτές τις προδιαγραφές, τότε και ο αναγνώστης επιβραβεύεται γιατί θα μοιράσει μια καταπληκτική πληροφορία.

Το καλό περιεχόμενο θα κτίσει το κοινό μιας σελίδας πολύ πιο γρήγορα από οτιδήποτε άλλο

Ίσως έχετε παρατηρήσει ότι υπάρχει πολύ σαβούρα στο Internet. Περιεχόμενο που απλά γεμίζει χώρο χωρίς μεγάλη χρησιμότητα.

Με το να δεσμευτείτε στο να δημιουργείτε χρήσιμο και ενδιαφέρον περιεχόμενο συμβάλετε στη μείωση του ποσοστού του κακού περιεχομένου που καταλαμβάνει το Internet.

Η δημιουργία καλού περιεχομένου δεν είναι πάντα εύκολη υπόθεση, αλλά είναι ο πιο άμεσος τρόπος για να ξεχωρίσετε από τον σωρό και να δείξετε την αξία σας.